دندانپزشکی اسلامشهر | معرفی بهترین جراح دندانپزشک اسلامشهر توسط متخصص برندینگ پزشکی

ایمپلنت دندان
ایمپلنت دندان | معرفی بهترین جراحان ایمپلنت دندان توسط متخصص برندینگ پزشکی
مشاوره برندسازی به پزشکان- طراحی وبسایت پزشکی- محمد ظهره وند
چطور فقط در 10 دقیقه به صدها بیمار خود نامه پست کنید؟

دندانپزشکی اسلامشهر | معرفی بهترین جراح دندانپزشک اسلامشهر توسط متخصص برندینگ پزشکی

بهترین دندانپزشک اسلامشهر


یکی از دغدغه‌های هرکسی که مشکل دندان‌درد دارد و یا می‌خواهد درمان‌های مهمی چون ایمپلنت را بر روی دندان‌های خود انجام دهد این است که دندانپزشک مناسبی را انتخاب کند. بنابراین قصد داریم بهترین متخصص دندانپزشکی اسلامشهر را به شما معرفی کنیم.

انتخاب بهترین دندانپزشک اسلامشهر

حتماً برای شما بسیار مهم است که بهترین دکتر دندانپزشک در اسلامشهر را به‌عنوان پزشک خود انتخاب کنید.

من محمد ظهره‌وند متخصص برندینگ پزشکی و نویسنده کتاب فلوشیپ تبلیغات و برندسازی پزشکی و کتاب رستاخیز برند شخصی هستم.

طی چندین سال فعالیت در این حوزه به پزشکان و دندانپزشکان بسیاری مشاوره داده‌ام. در این مقاله قصد دارم یکی از بهترین دندانپزشکان اسلامشهر را به شما معرفی کنم.

بهترین دندانپزشک اسلامشهر

مجهزترین کلینیک دندانپزشکی اسلامشهر

مهم‌ترین معیارهای انتخاب دندانپزشک خوب در اسلامشهر چیست؟

معیار من برای انتخاب بهترین دندان‌پزشک اسلامشهر فقط تخصص و مهارت پزشک نیست. بلکه اعتقاددارم علاوه بر اینکه یک دندان‌پزشک، خودش باید حرفه‌ای باشد، موارد دیگری را نیز در نظر بگیرد.

  • اولین مورد، استفاده از تجهیزات پیشرفته در مطب است. در حوزه دندانپزشکی هراندازه از تجهیزات دندانپزشکی پیشرفته‌تری استفاده شود احتمال موفقیت درمان، بیشتر است.
  • دومین مورد، استفاده از مواد مرغوب برای درمان‌های دندانپزشکی است. در تمامی درمان‌ها ازجمله: درمان ریشه یا عصب‌کشی، ایمپلنت دندان، جراحی لثه، لمینیت دندان، کامپوزیت ونیر دندان، ارتودنسی و غیره هرچقدر از مواد باکیفیت‌تری استفاده شود، موفقیت درمان بیشتر است.
  • سومین معیار تمیزی و بهداشت کلینیک دندانپزشکی است. نظافت کلینیک وظیفه اصلی مدیریت مطب دندانپزشکی در قبال بیماران است و نشان‌دهنده احترام دندانپزشک به حقوق بیمارانش است.
  • چهارمین معیار نحوه برخورد پرسنل مطب است. بسیار مهم است که پرسنل مطب نهایت احترام را در برخورد با بیماران داشته باشند و با مهربانی و خوش‌رفتاری با بیماران رفتار کنند.
بهترین دندانپزشک اسلامشهر

دکتر سولماز بیابانی

چرا اعتقاددارم دکتر سولماز بیابانی بهترین دندانپزشک اسلامشهر است؟

  1. دکتر سولماز بیابانی در سال 2000 میلادی در دانشگاه بوگامولتس واقع در شهر کیف کشور اوکراین در رشته دندانپزشکی پذیرفته شدند و سال 2006 تحصیل خود را در این دانشگاه به پایان رساندند.

ایشان یک دندانپزشک متخصص هستند و 14 سال تجربه دندانپزشکی دارند.

  1. کلینیک دندانپزشکی دکتر بیابانی مجهزترین کلینیک دندانپزشکی اسلامشهر است و از پیشرفته‌ترین تجهیزات دندانپزشکی استفاده می‌کنند.
  2. اعتقاد دکتر بیابانی این است که همواره از مرغوب‌ترین مواد برای بیماران خود استفاده کنند.
  3. در کلینیک دکتر بیابانی تمامی پروتکل‌های بهداشتی به‌دقت رعایت می‌شود و به جرات می‌توان گفت کلینیک دندانپزشکی دکتر بیابانی یکی از تمیزترین کلینیک‌های دندانپزشکی استان تهران است.
  4. یکی از مهم‌ترین اصولی که دکتر بیابانی همواره به پرسنل خود تأکید می‌کنند این است که با نهایت احترام و خوش‌اخلاقی با مراجعین مطب برخورد کنند.

اگر به دنبال دندانپزشکی در اسلامشهر با قیمت مناسب و کیفیت عالی هستید حتما با کلینیک دکتر بیابانی ارتباط بگیرید.

بهترین دندانپزشک اسلامشهر

کلینیک دکتر سولماز بیابانی

روش‌های برقراری ارتباط با دکتر سولماز بیابانی

آدرس: تهران، اسلامشهر، خيابان باغ فيض، بين كوچه ٢و٤، پلاك ٩٧٥، طبقه اول

وب‌سایت دکتر بیابانی: https://drsolmazbiabani.com

شماره تلفن‌های کلینیک:    02156119500        02156690271        09352281315

دندانپزشکی اسلامشهر

در ادامه مطلب انواع خدمات دندانپزشکی معرفی می‌شود:

در ادامه مطلب قصد داریم در مورد تنوع خدمات دندانپزشکی در اسلامشهر صحبت کنیم. دندانپزشکی، حرفه‌‌ای درزمینهٔ پیشگیری و معالجه بیماری دهان ازجمله بیماری‌های دندان و ساختارهای پشتیبان و بیماری‌های بافت‌های نرم دهان است.

دندانپزشکی همچنین شامل معالجه و تصحیح ناهنجاری فک‌ها، ترسیم نادرست دندان‌ها و ناهنجاری‌های هنگام تولد مانند حفره دهان و شکاف کام است. علاوه بر این عملکردها، این حرفه شامل بسیاری از تخصص‌ها و زیرمجموعه‌ها، ازجمله ارتودنسی و ارتوپدی دندان، دندانپزشکی کودکان، پریودنتیکس، پروتز، جراحی دهان و فک و صورت، آسیب‌شناسی دهان و فک، عصب‌کشی، بهداشت عمومی و رادیولوژی دهان ایست.

در اسلامشهر کدامیک از خدمات دندانپزشکی ارائه می شود؟

دندان‌پزشکان خدمات مختلفی مربوط به دندان، لثه و قسمت‌های مرتبط با دهان را به بیماران ارائه می‌کنند. آن‌ها در مورد مراقبت از دندان‌ها و لثه‌ها و انتخاب رژیم غذایی که بر سلامت دهان تأثیر می‌گذارد، مشاوره و دستورالعمل ارائه می‌دهند. در حال حاضر خدمات متنوعی توسط دندان‌پزشک‌ها و کلینیک‌های دندانپزشکی به مشتریان ارائه می‌شود که آگاهی از آن‌ها به سلامت دهان و دندان افراد کمک زیادی می‌کند. درنتیجه در این مقاله سعی ما بر این است تا خدمات ارائه‌شده دندانپزشکی در اسلامشهر را به شما معرفی کنیم.

خدمات دندانپزشکی کودکان در اسلامشهر

دندانپزشکی کودکان شاخه‌‌ای از دندانپزشکی است که به معاینه و مدیریت بهداشت دندان در کودکان می‌پردازد. دندانپزشکی کودکان در اسلامشهر مراقبت‌های بهداشتی جامع دهانی را ارائه می‌دهند که موارد زیر را شامل می‌شود:

  • معاینات بهداشت دهان و دندان نوزادان که شامل ارزیابی خطر پوسیدگی دندان در مادر و کودک است.
  • مراقبت‌های پیشگیرانه از دندان‌های کودک ازجمله تمیز کردن دندان‌ها و همچنین توصیه‌های مربوط به تغذیه و رژیم غذایی جهت محافظت از دندان
  • ارائه مشاوره جهت عادت نادرست (به‌عنوان‌مثال، استفاده از پستانک و مکیدن انگشت شست)
  • درمان به‌موقع جهت منظم کردن دندان‌های نامرتب و اصلاح بیرون‌زدگی (ارتودنسی)
  • اصلاح پوسیدگی و حفره دندان
  • مدیریت بیماری‌های لثه ازجمله زخم‌ها، فرنول‌های کوتاه، مخاط و بیماری پریودنتال کودکان
  • مراقبت از آسیب‌های دندانی (به‌عنوان‌مثال، دندان‌های شکسته، جابجا شده یا کشیده شده)
  • دندانپزشکی اسلامشهر

خدمات ایمپلنت دندان در اسلامشهر

ایمپلنت دندان روش جدیدی در خدمات دندانپزشکی است که توسط جراح ارتوپدی سوئدی به نام Per-Ingvar Branemark اختراع شد. امروزه این روش جایگزینی مناسب برای دندان‌های ازدست‌رفته در دندانپزشکی به‌حساب می‌آیند.

ایمپلنت یک وسیله است که به‌واسطه جراحی در استخوان فک قرار می‌گیرد و این امکان را به جود می‌آورد که با استخوان فک در طی چند ماه آمیخته شود. ایمپلنت دندان به‌عنوان جایگزینی برای ریشه دندان ازدست‌رفته عمل می‌کند. به‌نوبه خود، این «ریشه دندان مصنوعی» برای نگه‌داشتن دندان یا پل تعویض در فک قرار داده می‌شود.

کاشت دندان به‌واسطه ایمپلنتی که به استخوان فک آمیخته شده است، نزدیک‌ترین شکل ممکن برای تقلید از دندان طبیعی است زیرا بدون اینکه روی دندان‌های اطراف تأثیر بگذارد، روی پایه خود ایستاده و از پایداری بالایی برخوردار است.

فرایند همجوشی بین ایمپلنت دندان و فک، «استخوان‌سازی» نامیده می‌شود. بیشتر ایمپلنت‌های دندانی از تیتانیوم ساخته شده است که به آن‌ها امکان می‌دهد بدون اینکه به‌عنوان یک جسم خارجی در بدن ما شناخته شوند با استخوان ادغام شوند.

با گذشت زمان، فناوری و علم باعث پیشرفت روش‌های کاشت دندان شده است. به صورتی که نتایج به‌دست‌آمده از این روش تا حد زیادی مشکلات مربوط به دندان را حل کرده است. امروزه میزان موفقیت در کاشت دندان نزدیک به ۹۸٪ است. در حال حاضر این روش درمانی در کلینیک‌های دندانپزشکی در اسلامشهر به بیماران ارائه می‌شود و کسانی که دندان‌های خود را ازدست‌داده‌اند می‌توانند از این خدمات بهره ببرند.

دندانپزشکی اسلامشهر

خدمات بلیچینگ دندان در اسلامشهر

یکی دیگر از خدماتی که دندانپزشکی به مردم ارائه می‌کند بلیچینگ دندان است. این خدمت که در مراکز دندانپزشکی در اسلامشهر نیز قابل دریافت است شامل سفیدی، درخشندگی و تمیزی دندان‌ها می‌شود.

بلیچینگ می‌تواند راهی بسیار مؤثر برای روشن کردن رنگ طبیعی دندان‌های شما بدون از بین بردن سطح دندان باشد. دندان‌های شما توسط مواد غذایی و نوشیدنی‌هایی از قبیل چای، قهوه، مصرف مشروبات الکلی و سیگار دچار آسیب‌دیدگی و همچنین ایجاد لکه در آن‌ها می‌شود.

بلیچینگ دندان معمول‌ترین روش سفید کردن دندان است. برای این کار ابتدا باید دندان‌پزشک شما دندان‌هایتان را معاینه کند و به شما اطمینان دهد که می‌شود این روش را برای سفیدی دندان شما به کار برد. چراکه در صورت پوسیدگی باید دندان شما ترمیم سپس عمل بلیچینگ انجام گیرد.

بعد از تائید اینکه دندان‌های شما قابلیت بلیچینگ را دارند ابتدا تیم دندانپزشکی یک محافظ لاستیکی یا ژل را روی لثه شما قرار می‌دهد تا از آن‌ها محافظت کند. سپس آن‌ها با استفاده از یک سینی مخصوص ساخته‌شده که مانند یک محافظ دهان هست در دهان شما قرار می‌گیرد و در آخر محصول سفیدکننده را به دندان شما وارد می‌کنند.

ماده مؤثر در محصول معمولاً پر اکسید هیدروژن یا پر اکسید کاربامید است. با کم شدن مواد تشکیل‌دهنده فعال که روی مینای دندان شما قرار دارد رنگ دندان شما سفیدتر می‌شود.

دندانپزشکی اسلامشهر

خدمات عصب‌کشی دندان‌ در اسلامشهر

عصب‌کشی دندان درمانی است که برای ترمیم و نجات دندان مورداستفاده قرار می‌گیرد که به‌شدت پوسیده شده یا آلوده می‌شود. در این روش درمانی کانال ریشه، عصب و پالپ برداشته می‌شود و قسمت داخلی دندان تمیز و آب‌بندی می‌شود. کانال ریشه اصطلاحی است که برای توصیف حفره طبیعی در مرکز دندان استفاده می‌شود. پالپ یا محفظه پالپ نواحی نرم در کانال ریشه است. عصب دندان در داخل کانال ریشه قرار دارد.

ازنظر علم دندانپزشکی عصب دندان ازنظر حیاتی برای سلامتی و عملکرد دندان اهمیتی ندارد. تنها عملکرد آن عمل حسی است که در زمان درد یا زمانی که مشکلی برای دندان اتفاق افتاده است به ما خبر می‌دهد. درواقع با عصب‌کشی دندان در عملکرد طبیعی آن هیچ اختلالی ایجاد نمی‌شود.

اولین قدم در این روش، تاباندن اشعه X برای دیدن شکل کانال‌های ریشه و مشخص شدن علائم عفونت در استخوان اطراف دندان است. سپس دندان‌پزشک شما از بی‌حسی موضعی برای بی‌حس کردن ناحیه نزدیک دندان استفاده می‌کند. ممکن است بیهوشی لازم نباشد؛ اما گاهی اوقات از بیهوشی استفاده می‌شود تا بیمار آرام تر و راحت‌تر شود.

در مرحله بعد، برای خشک نگه‌داشتن ناحیه و خالی شدن آن از بزاق در حین درمان، دندان‌پزشک شما یک سد لاستیکی (یک ورقه لاستیک) در اطراف دندان قرار می‌دهد. سپس یک سوراخ در دندان حفر می‌شود. پالپ به همراه باکتری‌ها، بافت عصبی پوسیده‌شده از دندان جدا می‌شود. هنگامی‌که دندان کاملاً تمیز شود، سوراخ ایجادشده پر می‌شود و عملاً دندان شما عصب‌کشی می‌شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *